Az általunk importált termékeket
2 év garanciával hozzuk forgalomba.
Amennyiben Kenwood ill. Kicker márkájú szórakoztató elektronikai termékeivel kapcsolatban bármi szervizigény felmerülne kérjük jelezze ezt számunkra az alábbi elérhetőségeken, vagy keresse akkreditált Szervizpontjainkat.
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
,
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
A garanciális javítások ügymenetéről bővebben itt olvashat:
A garancián túli javítások ügymenetéről itt tájékozódhat.
A szerviz vállalási feltételeket itt találja, kérjük olvassa el figyelmesen!
A javíttatáshoz szükséges szerviz-jegyzőkönyvet itt töltheti le:
Szervizpontjaink elérhetőségét az alábbi logora kattintva találja:
Garanciális problémák kezelése
Az alábbiakban ismertetett ügymenet az Automap Kereskedelmi Kft. által kibocsátott garancialevéllel forgalomba hozott termékekre vonatkozik.
Elöljáróban felhívjuk Tisztelt Vásárlónk figyelmét, hogy a meghibásodott készülékeket kizárólag a hivatalos Szervizpontok jogosultak garanciális javítás céljából átvenni. Autóhifi berendezések esetében a javítással kapcsolatos ki és beszerelést is csak kizárólag a hivatalos Szervizpontok végezhetik! A garanciális és azon túli javításokhoz is feltétlenül szükséges a hivatalos Szervizjegyzőkönyv, ennek hiányában a készüléket bevizsgálás és javítás nélkül a feladó költségére visszaküldjük!
1. A vásárlástól számított 72 órán túli, de garanciaidőn belüli meghibásodás esetén a következők szerint kell eljárni:
A hibás készüléket el kell juttatni a legközelebbi hivatalos szervizpont-hoz. (Célszerű, hogy ezt a Kedves Vásárló saját maga tegye meg.) A szervizpont a javítandó készüléket a hivatalos Szervízjegyzőkönyv kitöltése mellett átveszi, majd eljuttatja azt az Automap Kft. szervízközpontjába.
Figyelem! Az elszállításhoz be kell csomagolni a készüléket, ennek hiányában nem szállítható!
A meghibásodás végleges tényét és természetét az Automap Kft. - mint erre egyedül jogosult - hivatalos szervizközpontja állapítja meg. A szervizközpont állásfoglalása alapján a következő lehetőségek merülnek fel:
Ha a hiba garanciális eredetű, akkor szervizünk megjavítja a készüléket és visszajuttatja az érintett szervizponton keresztül tulajdonosának természetesen térítésmentesen. Amennyiben a készülék nem javítható, akkor cégünk cseréli a készüléket. Amennyiben időközben típusváltás történt vagy egyéb külső ok miatt cégünk nem tud azonos típusú készüléket csereként felajánlani, akkor azonos rendeltetésű, azonos jellemzőkkel bíró utódmodellt, cseredarabot ajánl fel.
Ha a szerviz állásfoglalása szerint a hiba felhasználói, vagy beszerelésből eredő, akkor a javítási és a szállítási költség is a készülék beküldőjét/tulajdonosát terheli. Ebben az esetben a szerviz konzultál a jegyzőkönyvben szereplő kapcsolattartó személlyel a javítás várható költségei kapcsán. Ha a készülék beküldője/tulajdonosa ennek ismeretében úgy dönt, hogy nem rendeli meg a javítást, akkor a készüléket utánvéttel visszaküldjük, a szállítás költségét valamint a bevizsgálás díját tartalmazó számlával.
2.A vásárlástól számított 72 órán belül regisztrált meghibásodás esetén forgalmazó Partnerünk jogosultsága és felelőssége a csere.
Reméljük, hogy a fenti ügymenet segítségével gyorsabb és egyszerűbb javítási procedúrát tudunk Partnerünkkel közösen megvalósítani, annak érdekében, hogy Ön minél gondtalanabbul élvezhesse Kenwood készülékét.
Garancián túli meghibásodások, javítások kezelése
Az alábbiakban ismertetett ügymenet az Automap Kereskedelmi Kft. által forgalomba hozott termékekre vonatkozik.
Elöljáróban felhívjuk Tisztelt Vásárlónk figyelmét, hogy a meghibásodott készülékeket kizárólag a hivatalos Szervizpontok jogosultak javítás céljából átvenni. Autóhifi berendezések esetében a javítással kapcsolatos ki és beszerelést is csak kizárólag a hivatalos Szervizpontok végezhetik! A garancián túli javításokhoz is feltétlenül szükséges a hivatalos Szervizjegyzőkönyv, ennek hiányában a készüléket bevizsgálás és javítás nélkül a feladó költségére visszaküldjük!
A garancia időn túli meghibásodás esetén a következők szerint kell eljárni:
A hibás készüléket el kell juttatni a legközelebbi hivatalos szervizpont-hoz. (Célszerű, hogy ezt a Kedves Vásárló saját maga tegye meg.) A szervizpont értesíti az Automap Kft.-t a
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
e-mail címen keresztül a meghibásodás tényéről. Az e-mail fogadása után telefonon megkeressük a levél feladóját, azaz a szervizpontot a hibás készülék elszállítása kapcsán. Amennyiben a szervizpont tájékoztatása szerint a készülék és a szervizjegyzőkönyv rendelkezésre áll, ill. elszállítható állapotban van, 48 órán belül futárszolgálattal elszállítjuk azt az Automap Kft. telephelyére.
Figyelem! Az elszállításhoz be kell csomagolni a készüléket, ennek hiányában nem szállítható!
A meghibásodás végleges tényét és természetét az Automap Kft. - mint erre egyedül jogosult - hivatalos szervizközpontja állapítja meg. A szervizközpont állásfoglalása alapján a következő lehetőségek merülnek fel:
A szerviz a hiba pontos feltárását követően konzultál a jegyzőkönyvben szereplő kapcsolattartó személlyel a javítás várható költségei kapcsán. Ha a készülék beküldője/tulajdonosa ennek ismeretében úgy dönt, hogy nem rendeli meg a javítást, akkor a készüléket utánvéttel visszaküldjük, a szállítás költségét valamint a bevizsgálás díját tartalmazó számlával.
Amennyiben a készülék beküldője/tulajdonosa a költségek ismeretében úgy dönt, hogy kéri a készülék javítását, akkor a megjavított készüléket utánvéttel visszaküldjük a javítás költségét tartalmazó számlával.
Reméljük, hogy a fenti ügymenet segítségével gyorsabb és egyszerűbb javítási procedúrát tudunk Partnerünkkel közösen megvalósítani, annak érdekében, hogy Ön minél gondtalanabbul élvezhesse Kenwood készülékét.
Vállalási, javítási feltételek
Szervizünk a javításokat a készülékek beérkezési sorrendjében végzi. A garanciális javítás igénybe vételéhez minden esetben kérjük a pontosan és hiánytalanul kitöltött garancialevelet, melynek a szakműhelyben történő beszerelést igazoló bejegyzéseket is tartalmaznia kell! Amennyiben a garancialevél valamely okból nem mellékelhető, úgy az eredetet igazoló számlával igazolható az igény. Fizetős javítások esetén, ha a javítás költsége meghaladja a bruttó 10.000,- Ft azaz tízezer forintot, árajánlat-egyeztetés után javítjuk a készüléket. Ha a javítás összege nem haladja meg a bruttó 10.000,- Ft azaz tízezer forintot, a javítást elvégezzük. Amennyiben a javítási árajánlatunk alapján a javítás megrendelője nem kéri a készülék javítását, 3.000,- Ft + ÁFA, azaz nettó háromezer forint bevizsgálási díjat számítunk fel hivatkozással a 16/1976. (VI.4) MT rendelet 3.§ 3. bekezdésére. Amennyiben a javításra hozzánk eljuttatott készülék a közölt hibáját tartós tesztünk során sem produkálja, a fenti bevizsgálási díjat ez esetben is felszámítjuk. Abban az esetben, ha a hiba a későbbiekben újra jelentkezik és ezt szervizünk is tapasztalja, az előzőleg felszámított bevizsgálási díj a javítási költségből levonásra kerül.
A javítás befejeztével telefonon értesítjük Önt. Természetesen Önnek is lehetősége van érdeklődni a készülék állapotáról. Ezt a 06-30-20-75-715 telefonszámon teheti meg. A gyors ügyintézés érdekében kérjük, hivatkozzon a munkalapon feltüntetett munkalap-számra (pl. ML2009/100).
A javítás végeztével a készüléket csak a munkalap vásárlói példánya ellenében tudjuk kiadni! Ennek elvesztése esetén a készülékre felelősséget nem tudunk vállalni! Ha a javított berendezést az elkészülésről szóló értesítésünk időpontjától számított 1 naptári hónapon belül annak tulajdonosa nem szállítja el, napi 300,- Ft azaz háromszáz forint tárolási díjat számítunk fel a határidőt követő napokra. 6 naptári hónap tárolást követően szervizünk jogosulttá válik a készülék értékesítésére!!!
A javítás megrendelésével a fenti javítási feltételeket a megrendelő által elfogadottnak tekintjük!!!